1 apr. 2010

Symaskin


Senaste tillskottet i min "verkstad" en industrisymaskin som jag köpt begagnat hos Maso här i stockholm. Lite roligt är det eftersom den antagligen kommer ifrån mitt gamla gymnasium som nu lagt ner, så kanske jag sytt på den tidigare ;) En investering för livet lär det vara eftersom en sån här maskin sällan går sönder bara man sköter den på rätt sätt förståss... Tack vare besparingar och världens bästa farfar som tror på mig kunde jag köpa denna :)



Så lite annat smått som jag gjort sen tidigare, lite halsband. Här ett radband jag gjort av lila sötvattenspärlor.


Små microtapes, egentligen till för typ telefonsvarare, som jag gjort till halsband. Vet inte hur många gånger man fått kommentaren "har du nåt inspelat på den också?" haha det vore i och för sig en ganska kul idé...Omtyckta är dom i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar