26 dec. 2010

Teachers ate my brain


Hittade studentklänningen jag sydde i gymnasiet när jag gick ut 2007 vilket gjorde att jag kastades tillbaks lite i tiden...


Såhär fina och lyckliga var vi, Milla och Mic hade också sytt sina utstyrslar för dagen, så gick vi ju hantverk/skrädderi linjen också...;)

[Foto: Sophie Granlöf]
Sen var det kört! Detta från en zombiewalk från i maj, finfina var vi, syns ju inte så mycket men kläderna var egenhändigt gjorda/sönderrivna hehe...

[Foto: Mikael Albertsson]
Drottninggatan invaderades


Efter pluggandet i Uddevalla firade jag och min rumskompis med en fantastisk zombiefest! Jag blev en zombiemaid, förkläde, kjol och hårband syddes.

***


Vi bakade en super avancerad tårta, gjorde till och med en prov först. Målet var- se sjukt äcklig ut men vara sjuuukt god och ja, jag tror vi lyckades ;)

1 kommentar:

  1. Du e ju bra snygg som zombie... annars oxå hihihi :P

    SvaraRadera